X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Twitter Reklam Ajansı

AnasayfaYazılarDijital Reklam AjansıTwitter Reklam Ajansı

Twitter Reklam Ajansı

Twitter; Reklamverenler aracılığıyla itinayla ele alınması gereken bir platform olarak karşımıza çıkıyor. Twitter, müşterilerin satın alma kararlarında fazla etkili olan bir sosyal platformdur.

Twitter'da reklam vermek isteyen kullanıcıların sadece bir bütçe belirlemesi, hangi zaman aralığında reklam vermek istediklerini seçmesi, ülkesini ve iletişim bilgilerini belirtmeleri yeterli olmaktadır. İstenildiği zaman detaylı bilgi de eklenebilmektedir. Artık Twitter'da reklam verebilmek için firma ölçeklerine göre belirli bir bütçe kısıtlaması bulunmamaktadır. Geçmişte yalnızca bu bütçe ayrımı yüzünden Twitter sadece büyük ölçekli işletmelere hitap ederken, artık tüm markaları hedefleyebilir ve kullanıcılara reklamlarınızı gösterme olanağını elde edebilirsiniz. Twitter'ın kendi içerisinde temelde 3 farklı reklam modeli bulunuyor. Günden güne Twitter'ın gelişmesiyle yeni reklam modelleri ekleniyor. Bu yeni reklam modellerinden bazılarının reklamverenler tarafından kullanılıyor olması ve bu modellerin doğru seçimi, firmaların reklam kampanyalarındaki hedeflerini başarıya taşıyan yol oluyor.

Temel olarak incelediğimizde Twitter'ın reklam seçenekleri; Sponsorlu Hesaplar, Sponsorlu Tweetler ve Sponsorlu Gündem olmak üzere üçe ayrılıyor.

Sponsorlu Gündem (Promoted Trend)

Bu reklam çeşitleri kısa süreli kampanyalarda ve en yüksek kullanıcı sayısına ulaşabilmesi için önerilmektedir. Söz konusu reklam modelinde belirlediğiniz, #hashtag Trend Topic listesinde 24 saat boyunca en üst sırada yer alabiliyor.

Bu reklam modeli, hızlı aksiyon alınması hedeflenen kısa süreli reklam kampanyaları için geçerlidir. Gündem bölümünde yer alan hashtag’ler arasında markanız yer alabilir, oldukça fazla etkileşim yaratabilirsiniz.

Hatta Twitter'da video reklamları ve web sitesi trafiği yaratan reklam modellerini de uygulayabilirsiniz. En önemlisi de dil seçeneklerine göre Twitter reklam kampanyanızı yönlendirebilirsiniz. Kullanıcıların platformu hangi dilde kullanmalarına göre, reklamlarınızı oluşturabilir, farklı ülkelerde farklı dil kullanan kitleler ile markanızı bir araya getirebilirsiniz.

Sponsorlu Tweet (Promoted Tweet)

Hala sizi takip etmemiş kullanıcılara mesajlarınızı iletmenizi sağlar. Belirlediğiniz anahtar kelimeler, kullanıcılar tarafından aratıldığında sizin hazırladığınız Tweet arama sonuçlarında gösterilir. Bu reklam modelinde takipçileriniz arasında olmayan ve hedeflemeniz dahilinde bulunan tüm kullanıcılara reklamınız gösterilir. Kullanıcıların gösterimleri üzerine değil, etkileşimleri üzerine ücretlendirildiği reklam modeli, en çok kullanılan reklam modelidir.

Sponsorlu Hesap (Promoted Account)

Sponsorlu Hesap uygulaması, takipçi sayısını arttırmaya yönelik reklam modelidir. Kimi takip etmeli, bölümünde yayınlanmaktadır.Hedef kitlenizi belirledikten sonra, bu kitleye “Kimi Takip Etmeli ” bölümünde çıkan reklamlardır. Bu reklam modelinde sponsorlu hesaplar en üstte çıkma sebebiyle, fark edilme oranı epey yüksektir. Gene maliyetler gösterim üzerinden değil, kullanıcıların sizi takip etmesi üzerinden hesaplanır.

Twitter Reklam Avantajları Nelerdir?

Twitter reklamcılığı yeni takipçiler edinmenize, web sitesi ziyaretlerini artırmanıza, uygulama yüklemelerini artırmanıza, yeni potansiyel müşteriler almanıza ve video görüntülemelerini artırmanıza yardımcı olabilir.

Rekabet Analizi: Twitter reklamcılık planlarınıza ve rekabetçilerinizin planlarına boyutumuz geniş bir şekilde bakıyoruz. Sektörünüzü veya iş alanınızı inceliyoruz ve hizmetlerinizi pazarlamanızın öne çıkmasını sağlamak için yeni pazarlama stratejileri uyguluyoruz.

Reklam Çeşitlilikleri: Herhangi bir zamanda birden çok reklam türünün nasıl yürütüleceğini biliyoruz. Twitter pazarlama kampanyalarınızda en etkili reklamların yayınlanmaya sürdürebilmesini sağlamak için bunu vaktinde yapıyoruz.

Reklam Hedefleme: Twitter türlü reklam hedefleme seçenekleri sunar, fakat tüm potansiyellerini kullanmak çok az kişinin sahip olduğu bir maharettir. EMAY'da, reklamlarınızı ürün veya hizmetiniz için olası satışlara dönüşen özel kitlelere duyarlı bir şekilde hedefleyebilen kabiliyetli ekibimiz vardır.

Zamanında Raporlama: Size Twitter reklam kampanyalarınız hakkında verimli bilgiler içeren güncel raporlar sunuyoruz. Raporlarımız ve analizlerimizle her bir kampanyanın iş hedeflerinizi nasıl gerçekleştirdiğini ve karşıladığını kendiniz görebilirsiniz.

EMAY ekibimiz ile Twitter'da reklamlarınızı profesyonel bir şekilde yönetebilirsiniz. Uzman ekibimizden bu desteği almak için EMAY Medya ile iletişime geçiniz.


Hosting Billing System by WISECP
Top