X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Instagram Reklam Danışmanlığı

AnasayfaYazılarInstagram Reklam Danışmanlığı

Instagram'ın şu anda 2 milyar aktif kullanıcısı var. 180 milyondan fazla şirket, ürünlerini veya hizmetlerini ticari profilleri aracılığıyla tavsiye ediyor. Instagram reklam mecrası olarak çok önemli bir platform haline geldi. Bir işletmenin büyüklüğüne ek olarak Instagram, müşterilerle bağlantı kurmak için birçok seçenek sunar. Ancak neredeyse her sektörde giderek daha fazla işletme Instagram'a katıldıkça, rekabette öne çıkmak daha zor olacak. 2015'in sonlarında Instagram, reklam destekli gönderileri başlattı. Pazarlamacılar artık Facebook'un reklam sistemini kullanarak Instagram'ın milyonlarca kullanıcısı arasından belirli bir demografiyi hedefleyebilir. Instagram'da reklam vermek, platformu her gün kullanan 500 milyon kişiye ulaşmak isteyen işletmeler için çok büyük bir güç. Instagram reklam danışmanlığı ile ürün ve hizmetlerinizi pazarlayabileceğiniz hedef kitlelere doğrudan ulaşabilirsiniz. Emay Medya, Instagram reklam kampanyalarınızda reklam üretimi, reklam yönetimi, reklam değerlendirme ve yeni stratejiler geliştirme konularında size yardımcı olur.

Instagram Reklam Danışmanlığı Nedir?
Instagram Reklam Danışmanlığı, işletmelerin platformda hedef kitleye ulaşmak için ödeyebilecekleri gönderiler için etkili stratejiler geliştirmelerini sağlar. Instagram reklamları, kullanıcı akışları, hikayeler ve Facebook gibi diğer alanlar dahil olmak üzere uygulamanın herhangi bir yerinde görünebilir. Normal yayınlar ile tanıtım yayınları arasında fark vardır. "sponsorlu" etiketine sahip reklamlar. Bağlantılar, harekete geçirici mesaj düğmeleri ve ürün kategorileri bu gönderilerde kullanılan stratejilerdir. Ülkemizde Instagram'da sadece sponsorlu reklamlar kullanılmaktadır. Bu nedenle birçok şirket bu platformu optimum performansla kullanamamaktadır. Instagram, çeşitli reklam stratejileri ile hedef kitlenize ulaşmanızı sağlar. Profesyonel Instagram Reklam Yönetimi hizmetimiz ile maksimum Instagram Reklam verimliliği elde edebilirsiniz.

Instagram Reklam Danışmanlığı Neleri Kapsamaktadır?
Instagram reklam danışmanlığı kullanıyorsanız, ekibimiz hedef kitlenizi belirlemenize, reklam türlerine karar vermenize, reklam kreatifi oluşturmanıza, reklam performansını izlemenize ve yeni duyurular için verileri optimize etmenize yardımcı olacaktır. Instagram reklam danışmanlığı kapsamında aşağıdaki hizmetleri sunmaktayız;
1. Pazarlama Hedefinizi Belirliyoruz
İlk adımımız bir kampanya hedefi seçmek. Burada hedeflerinizi şeffaf ve net bir şekilde sunuyoruz. Örneğin, daha fazla trafik mi istiyorsunuz? Trafiği artıracak bir reklam kampanyası oluşturuyoruz. Marka görünürlüğünü artırmak için marka bilinirliğinizi artıran reklamlar oluşturuyoruz. Instagram reklamları belirli amaçlar için çalışır. Bu nedenle Instagram reklamları ile bu hedefleri aşamazsınız. Instagram reklam hedefleri şunlar olabilir:

  • Marka bilinirliği
  • Potansiyel müşterilere ulaşın
  • Trafik
  • Uygulamaları yükleyin
  • Etkileşimler (yalnızca etkileşim sonrası)
  • Video görüntülemeleri
  • Dönüştürmek

2. Hedef Kitlenizi Yapılandırıyoruz
Hedeflerinize karar vermek bu süreçte çok önemlidir. Potansiyel müşterilerin Instagram reklamlarınızı görmesi için hedef demografinizi daraltıyoruz. Doğru kişileri hedeflemek için Facebook demografisini kullanıyoruz. Doğrudan Instagram reklamlarından hedefleme yapmanızı sağlıyoruz.
3. Reklam Alanlarınızı Seçiyoruz
Doğru demografiyi göz önünde bulundurarak, şimdi reklamlarınızı nerede göstereceğimize karar veriyoruz. Reklamınızın sadece Instagram'da görünmesini istiyorsanız, reklam alanınızı seçmemiz gerekiyor. Bu adımı atlamayı seçerseniz, Facebook'un Instagram'ı kullanarak reklamlarınızı Facebook'ta göstermesini de sağlamış olursunuz. Instagram için özel olarak hazırlanmış materyaliniz olduğunda burada "Reklam Alanını Düzenle" seçeneğini seçmeliyiz.
4. Bütçenizi ve Reklam Planınızı Belirliyoruz
Facebook, AdWords veya diğer herhangi bir dijital reklam ağında olduğu gibi, Instagram reklamları için bütçenize ve reklam takviminize biz karar veririz. Başlangıç ​​Instagram pazarlama kampanyaları için günlük veya uzun vadeli bütçeler konusunda profesyonel danışmanlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
5. Instagram Reklamınızı Oluşturun
Yukarıdaki tüm adımlardan sonra Instagram reklamınızı yayına hazırlıyoruz. Bu adımdan sonra reklam türüne karar veriyoruz ve Instagram reklamınızı oluşturuyoruz.

Instagram Reklam Türleri Nelerdir?
Instagram'daki reklam türleri söz konusu olduğunda birçok farklı seçeneğiniz var. Bu nedenle Instagram reklamlarınızdan en iyi şekilde yararlanmak için doğru reklam stratejilerini benimsemeniz ve doğru reklam türlerine yatırım yapmanız gerekir. Instagram reklam danışmanlığı hizmetimiz ile size bu konuda yardımcı oluyoruz. Kullanabileceğiniz Instagram reklam türleri şu şekildedir;

Resim Reklamlar
Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtmak için görüntülü reklamcılık kullanıyoruz. Resim reklamlarda tek görselde aktarılabilen güçlü görsel içerikler kullanıyoruz. Bu görüntüleri oluşturmak için en yüksek kalitede fotoğraf veya tasarım stratejilerini kullanıyoruz. Fotoğrafa metin eklemek de mümkündür. Instagram'da en iyi sonuçlar için görselin üzerine yerleştirilen metin miktarını minimumda tutuyoruz. Kullanıcılar, Instagram Hikayelerinin arasına serpiştirilmiş tam ekran bir resim veya video reklamla markanızı tanıyabilir. 500 milyondan fazla kişi, uygulamanın Hikayeler bölümünü görüntülemek için her gün Instagram'ı kullanıyor. Hikayelerdeki reklamlar, tüm mobil ekranı doldurduğu ve yayın içi reklamlara göre daha zengin bir deneyim sunduğu için daha fazla dikkat çeker.

Video Reklamlar
Instagram'daki resim reklamlar gibi Instagram'daki video reklamlar, işletmelerin ürünlerini ve hizmetlerini müşterilerine yakın ve kişisel bir şekilde sergilemelerine olanak tanır. Feed içi video reklamlar en fazla 60 dakika uzunluğunda olabilir. Markanız için etkili ve kurumsal video reklamlar oluşturuyoruz.

Dönen Reklamlar
Dönen reklamlar, kullanıcıların bir dizi resim veya video arasında hızla gezinmesine olanak tanır. Kaydırma bağlantısı veya harekete geçirici mesaj düğmesi kullanılarak hem akışta hem de Instagram hikayelerinde görünebilirler. Döngüleri şu amaçlarla kullanabilirsiniz: Ekranda bir ilgili ürün grubunu düzenleyebilirsiniz. Çok parçalı bir ürün grubunun tanıtımını yapabilirsiniz. En fazla 10 fotoğraf veya video paylaşabilirsiniz.

Koleksiyon Reklamları
Koleksiyon reklamları, dönen ve alışveriş reklamlarının en iyi özelliklerini bir araya getiren bir bileşimidir. Ürün kataloğunuzdaki ürünleri sergileyen reklamlara koleksiyon reklamları denir. Çevrimiçi bir şey satıyorsanız, koleksiyon öğelerinin reklamını yapmak işletmeniz için harika bir seçenektir. Kullanıcıların reklama tıkladıklarında ürün hakkında daha fazla bilgi edinebilmeleri ve satın alma yapabilmeleri avantajını sağlar.

Keşfet Reklamları
Kullanıcılar, Reklamları Keşfet butonuna tıklayarak Instagram kullanım alışkanlıklarına göre yeni içerik ve hesaplar keşfedebilirler. Instagram kullanıcılarının yarısından fazlası Keşfet'i ayda en az bir kez ziyaret ediyor ve Öne Çıkan Keşfet bölümü çalışmanızı tanıtmak için mükemmel bir yer. Instagram reklamları, bir kullanıcı Keşfet'te bir fotoğrafa veya videoya tıkladıktan sonra görünür. Discovery Ads kullanan işletmeler, kullanıcının Keşfet sekmesinde trend olan ve kültürel açıdan alakalı bilgilerle öne çıkarılabilir. Keşfet'te görünen reklamlar fotoğraf veya video olabilir.

Alışveriş Reklamları
Instagram'ın aylık 130 milyon müşterisi var. Bu, e-ticaret yeteneklerinin büyümesine önemli ölçüde katkıda bulunur. Alışveriş yapanlar artık uygulamadan çıkmadan Instagram'da gezinebilir ve alışveriş yapabilir. Bu reklamlar, Instagram Ödemelerini etkinleştiren işletmeler tarafından kullanılabilir. Instagram Alışveriş reklamlarına tıklayan kullanıcılar, Instagram uygulamasındaki ürün detayları sayfasına yönlendirilecektir. Daha sonra bir işlem yapmak için mobil sitenizi kullanabilirler. Instagram Alışveriş reklamları yayınlamak için öncelikle bir Instagram alışveriş kataloğu oluşturmanız gerekir.

Makaralı Reklamlar
Kısa bir süre önce Instagram, Reels'te reklam vermenin mümkün olduğunu duyurdu. Tam ekran dikey videolar olan Kaydırmalı Reklamlar, Kaydırmalar arasında oynatılır ve en fazla 30 saniye uzunluğunda olabilir. Hikayeler reklamlarının Yerel Hikayeler ile uyumlu olmasını sağlamak için ses ve müzik dahil edilmelidir. Instagram reklam danışmanlığı hizmetleri ile işletmeniz için doğru reklam türünü seçebilir ve en etkili reklam stratejilerini uygulayarak veya hedef kitlenize tek tek doğal yoldan ulaşarak satışları artırabilirsiniz.


Hosting Billing System by WISECP
Top